Intranet
login:
hasło:

Usługi wdrożeniowe

Gwarancją udanego uruchomienia każdego systemu jest jego poprawne wdrożenie.

Celem wdrożenia jest doprowadzenie do sytuacji, kiedy możliwości systemu w danej firmie są w pełni wykorzystane, a użytkownicy sprawnie poruszają się w Systemie, czerpiąc z niego potrzebne dane. Dobre wdrożenie gwarantuje, że zakup systemu jest udaną inwestycją a kadra menedżerska oraz pozostali pracownicy otrzymują na czas potrzebne informacje.

AKROSOFT oferuje wysokiej jakości usługi wdrożeniowe oraz konsultacje z zakresu wszystkich programów z rodziny Symfonia i Enova. Na proces wdrożeniowy składają się następujące elementy:

  • analiza potrzeb i oczekiwań klienta
  • określenie optymalnego modelu przedsiębiorstwa w odniesieniu do możliwości Systemu
  • instalacja Systemu oraz oprogramowania peryferyjnego
  • modyfikacja parametrów Systemu w odniesieniu do wymagań klienta
  • szkolenie z obsługi Systemu
  • dostarczanie specjalizowanych raportów i sprawozdań
  • możliwość konsultacji telefonicznych w okresie wdrożenia

Nasze doświadczenie pozwala nam skonfigurować programy tak, by jak najlepiej funkcjonowały w warunkach Państwa działalności, a każde wdrożenie zakończone było sukcesem.

Usługi serwisowe

Etapem początkowym działania każdego systemu informatycznego jest jego wdrożenie. Oczekiwania klientów wybiegają jednak daleko dalej poza ten obszar. Praktycznie każda firma spodziewa się wsparcia również w późniejszym użytkowaniu systemu.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom Klientów AKROSOFT oferuje szeroki wachlarz usług związanych z opieką powdrożeniową. W jego zakres wchodzą:

  • pogłębianie znajomości systemu u użytkowników,
  • instalacja nowych wersji oprogramowania,
  • diagnozowanie i usuwanie ewentualnych awarii przy zagwarantowaniu minimalnego czasu reakcji,
  • możliwość konsultacji telefonicznych,
  • pomoc zdalna za pośrednictwem Internetu,
  • instalacja i konserwacja mechanizmów archiwizowania danych,
  • wysuwanie sugestii odnośnie rozwoju systemu informatycznego u klienta,
  • reprezentowanie klienta wobec autorów oprogramowania.

Usługi te są realizowane w ramach zawieranych umów serwisowych. Jest to specjalny rodzaj współpracy pomiędzy AKROSOFT a naszymi Klientami zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa, indywidualną opiekę i pomoc konsultantów nad rozwojem zainstalowanych programów. Klienci z umowami serwisowymi uzyskują szereg korzyści takich jak:

  • priorytet w dostępie do konsultacji wdrożeniowców,
  • powiadamianie o nowych wersjach programów,
  • możliwość otrzymywania bezpłatnych uaktualnień programów oraz ich instalacji.

Stała współpraca z nami zapewni Państwu komfort i przyjemność użytkowania Systemów SYMFONIA oraz ENOVA.

Usługi inne

Celem jaki sobie stawiamy, jest kompleksowa obsługa informatyczna firm. Oprócz usług związanych bezpośrednio z Systemami Symfonia oferujemy naszym klientom również:

  • dostarczanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
  • projektowanie i wykonawstwo sieci komputerowych
  • usługi związane z aplikacjami współpracującymi z Systemami Symfonia (Płatnik, e-PFRON, SOD Off Line)
  • dostarczanie usług internetowych, tworzenie i utrzymywanie serwisów www.

akrosoft@akrosoft.pl,  tel/fax +48 56 653 00 91/88, pracujemy w godz. 8-16 | enova365

 

AKTUALNOŚCI   |     |   SYSTEMY ENOVA  

projekt: Chillimedia