Intranet
login:
hasło:

„Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TSL”
poniedziałek 2017-07-17 (akt. poniedziałek 2017-07-17 14:48)

enova365 od wersji 12.2.2 (12.2.6352) obsługuje wysyłkę eDeklaracji po zmianach wprowadzonych przez Ministerstwo Finansów od 1 lipca 2017

Od 1.07.2017r. Ministerstwo Finansów zmieniło wersję protokołu komunikacji z bramką eDeklaracje na wersję TLS 1.2. Powoduje to pojawianie się podczas wysyłki eDeklaracji błędu o treści: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału dla protokołu SSL/TLS z uwierzytelnieniem „bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl”

Wysyłka eDeklaracji zgodnie ze zmienionym protokołem dostępna jest w enova365 już od wersji 12.2.2 ( 12.2.6352), opublikowanej 24.05.2017. W przypadku problemów z wysyłką eDeklaracji zalecane jest zaktualizowanie systemu do wersji 12.2.6352 lub wyższej oraz instalacja w systemie Windows platformy .NET Framework 4.5 lub wyższej

O planowanych zmianach Ministerstwo informowało w specjalnym komunikacie tutaj>


akrosoft@akrosoft.pl,  tel/fax +48 56 653 00 91/88, pracujemy w godz. 8-16 | enova365

 

AKTUALNOŚCI   |     |   SYSTEMY ENOVA  

projekt: Chillimedia